Ένα σχόλιo και μια απάντηση: 10 Excellent iPad Applications for Teachers

Με αφορμή αυτό το tweet του @konspap αποφάσισα να γράψω εν τάχει τις εμπειρίες μου ως τώρα:

1. QuickVoice Recorder:
δεν το χρησιμοποιώ καθώς έχω κατασταλάξει στο δωρεάν Voice Recorder του iPhone. Παλιότερα χρησιμοποιούσα το iTalk αλλά η δυνατότητα συγχρονισμού του iTunes με το Voice Records (Voice Memos πλέον) μου το καθιστά αναντικατάστατο.

2. Dropbox:
απαραίτητο. Έχω όλο μου το ηλεκτρονικό βιός εκεί, εκτός από τις φωτογραφίες και τη μουσική μου. Η χρήση του από το iPad σε ώρα ανάγκης με έχει σώσει καθώς και το εύκολο μοίρασμα των συνδέσμων από την εφαρμογή το κάνει ξεχωριστό.

3. Things for iPad:
GTD και Task managers; Αφού έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα έχω στραφεί στο Trello (και όταν λέω τα πάντα εννοώ από Post Its και κάρτες αποδελτίωσης μέχρι OmniFocus, Things και Remember The Milk).

4. Discover:
Το χρησιμοποίησα για κάποιο καιρό αλλά το άφησα. Μου φάνηκε χοντροκομμένο, και χωρίς ιδιαίτερες λειτουργίες. Ξαναγύρισα και ψηφίζω για Wikipedia Wikipanion+ δαγκωτό.

5. Evernote:
Είμαι Premium user. Αν δεν το έχεις, βάλτο! Με εφαρμογές σε Windows, Mac OSX, iPhone, Android κλπ κλπ, έχεις τα πάντα, παντού. Εξαιρετικός «κουβάς» για όλα τα αποκόμματα από σελίδες που θες να κρατήσεις και δε σε νοιάζει να τα έχεις σε τάξη. Επίσης υποστηρίζει πολλά είδη αρχείων αλλά και δίνει τη δυνατότητα στο να κάνει OCR (αναγνώριση κειμένου) σε χειρόγραφες σημειώσεις.

6. Pages for iPad:
Αν έχεις ξεπεράσει το ψυχολογικό εμπόδιο του «γράφω σε πληκτρολόγιο πάνω σε οθόνη» τότε μπορείς κάλλιστα να το χρησιμοποιείς εντατικά. Ως τώρα δεν το έχω χρησιμοποιήσει εντατικά, παρά μόνο για να κάνω κάποιες μικροεπιδιορθώσεις σε αρχεία.

7. Numbers for iPad:
Με το Numbers, το Pages και το Keynote, έχεις όλο το πακέτο Office που χρειάζεται ένα γραφείο on-the-go αλλά και τη σιγουριά ότι μπορείς αντιμετωπίσεις με ευκολία εκείνη την αναπάντεχη συνάντηση με τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου του Cambridge.

8. Goodreader for iPad:
Δεν υπάρχει – για την ώρα 2011-11-22-Tue-16-05-02 – καλύτερο PDF reader στο iPad. Συγχρονισμός με Dropbox για να ανοίγεις τα αρχεία που έχεις σε φάκελο στο DropBox επιτόπου και είσαι έτοιμος/η. ΥΓ: για τη διόρθωση πχ διπλωματικών χρησιμοποιώ το iAnnotate καθώς μου δίνει τη δυνατότητα να αφήνω σχόλια και σημειώσεις με πολύ-πολύ εύκολο τρόπο. Σα να σημειώνεις με κόκκινο στυλό τις παρατηρήσεις σου πάνω στην εκτυπωμένη Α4, στο πιο προχωρημένο.

9. Mobile Air Mouse
Δεν το έχω χρησιμοποιήσει. Ούτε μάλλον πρόκειται για τα επόμενα 10 χρόνια. iPad πήρα για να μην έχω πληκτρολόγια και mouse. Και ποιος ευσυνείδητος εκπαιδευτικός θα χρησιμοποιήσει ένα iPad για να κουνάει έναν κέρσορα ποντικιού;

10. WritePad:
Θα ήθελα να το δοκιμάσω. Αλήθεια, υποστηρίζει ελληνικά;

https://twitter.com/#!/konspap/statuses/134218165352796161

Κώστα ελπίζω να σε κάλυψα!